10 wskazówek jak rozwijać bloga o jedzeniu

image

Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Minęło trochę czasu odkąd napisałam post na temat blogowania, więc korzystam z okazji, że nie mam słonecznych dni na sfotografowanie nowego przepisu dla Ciebie, żeby rozbić jajko wiedzy na temat prowadzenia bloga kulinarnego.

Side note: Nie uważam się za eksperta blogowania. Gosh nie. Nie w żaden sposób! W rzeczywistości, uczę się czegoś nowego każdego dnia i wciąż jest miliard rzeczy, których nie rozumiem! To jest podróż.

Więc, masz blog o jedzeniu, cieszysz się nim, ale osiągnąłeś plateau. Nie widzisz, że te liczby rosną tak, jak miałeś nadzieję. Dziś dzielę wskazówki, aby zaangażować swoich czytelników, zachować je wraca, coraz ekspozycji, pisanie najlepszych możliwych treści, i jak włączyć swój blog żywności do zabawy, zapraszając społeczności.

1) Nawiąż połączenie

Czy nie jest to, co blogowanie jest wszystko o? Dokonywanie połączeń. Nie potrafię powiedzieć, jak wielu czytelników wysłało mi e-maile, tweety i wiadomości, mówiąc, że czują, że jestem ich przyjacielem. Oczywiście w zupełnie nie-złośliwy sposób. Staram się stylizować moje teksty i posty w mediach społecznościowych w taki sposób, jakbym rozmawiała z przyjacielem. To, co piszę, jest dokładnie takie, jak mówię w prawdziwym życiu. Zdania na krzyż, nie-zdania i wykrzykniki. Staram się mówić do CIEBIE. Ponieważ "ty" jest jednym z najpotężniejszych słów w języku angielskim.

Postaw swoich czytelników w sytuacji, spraw, by wyobrazili sobie, że mogą zrobić dokładnie to, co Ty. Odpowiadaj na komentarze, zadawaj pytania, interesuj się nimi i zachęcaj do działania. Myśl o swoim blogu bardziej jak o społeczności, a nie jak o stronie internetowej.

2) Bądź obecny

Ten pomysł odbija się od #1. Nie miałbym bloga bez Was, moich czytelników. Kiedy masz pytanie, staram się jak najlepiej na nie odpowiedzieć. Zaoferuj swoim czytelnikom alternatywy dla składników, weź ich sugestie, słuchaj ich, oferuj nagrody, załóż grupę na Facebooku i bierz udział w rozmowach. Oni poświęcają czas na czytanie Twojego bloga, więc poświęć czas dla nich. Pamiętam jeden e-mail, który otrzymałam w tamtym tygodniu: czytelniczka napisała do mnie w sprawie konkretnego przepisu, a ja odpowiedziałam na niego. Powiedziała, że była pod takim wrażeniem mojej terminowej i dogłębnej odpowiedzi, że będzie odwiedzać mój blog częściej, ponieważ nawiązaliśmy kontakt. Aby rozwijać swój blog kulinarny, okazuj wdzięczność swoim czytelnikom.

3) Treść jest królem

Produkuj najlepszej jakości treści, które możesz i pisz o tym, co kochasz. Czytelnicy potrafią dostrzec różnicę, gdy ktoś pisze na dany temat, ponieważ jest to ich życie i kochają to, w porównaniu do kogoś, kto pisze na dany temat, ponieważ jest to obowiązek. Nie ma tu żadnej magicznej formuły ani sztuczki, po prostu pisz o tym, co Cię pasjonuje. Ja autentycznie uwielbiam przebywać w mojej kuchni, posypywać tęczę posypką, piec ciasteczka owsiane i jeść szarlotkę, dlatego piszę o każdym z tych tematów.

Ponadto... postaraj się powiedzieć coś nowego i innego. Łam zasady i odróżniaj się od innych blogerów. Miej swój własny styl i trzymaj się go. I nie bój się być osobistym; odrobina wrażliwości czyni cię człowiekiem i ułatwia nawiązywanie kontaktów (patrz wskazówka #8).

Zawsze powtarzam to sobie, zanim usiądę do pisania posta na blogu: "czy jestem w nastroju do pisania w tej chwili?". Bo jeśli nie jestem, to nie napiszę czegoś interesującego. Czytelnicy potrafią stwierdzić, czy pisanie jest przezroczyste i puste. Nie potrafię powiedzieć, ile razy zmuszałam się do upieczenia czegoś i kręcenia tego "tylko dlatego, że potrzebuję przepisu na bloga". I te posty są zawsze tak nudne i wymuszone!

4) Fotografia żywności

To odbija się od #3. Wszyscy jemy oczami i mogę powiedzieć ze 100% uczciwością, że mój blog nie zaczął się rozwijać, dopóki nie zaoszczędziłem pieniędzy, kupiłem fantazyjny aparat i faktycznie nauczyłem się go używać.

Fotografia jest tym, co przyciąga tłumy. Czytelnicy nie mogą dotknąć, posmakować ani powąchać przepisów, którymi się dzielisz - mogą je tylko zobaczyć. Z tego właśnie powodu, przyciągająca wzrok fotografia jest niezbędna do rozwoju bloga kulinarnego. Złe oświetlenie, zły set-up, zła kompozycja są wszystkie turn-offs. I piszę to wiedząc, że mam kilka wyjątkowo brzydkich zdjęć żywności na moim blogu (boli mnie patrząc na nie!). Duże, jasne, wyraźne, wyraźne, make-you-want-to-reach-through-the-screen zdjęcia tworzą najbardziej wizualną atrakcyjność dla użytkowników Internetu.

Tutaj jest długa strona poświęcona fotografii żywności, zawierająca wszystkie sprzęty, których obecnie używam. I staram się rozbić go w codziennym języku, ponieważ wszystkie te fantazyjne razzmatazz i verbiage jest mylące.

5) Pozwól ludziom śledzić Cię na ich własne sposoby

Daj swoim czytelnikom wiele łatwych opcji śledzenia Twojego bloga w sposób, w jaki chcą. Czy to poprzez subskrypcję e-mail, Twitter, Pinterest, Instagram, Facebook, itp. Zamieść linki do wszystkich swoich mediów społecznościowych w łatwo widocznym miejscu.

6) Pinterest

Pinterest to najłatwiejszy sposób na rozpowszechnienie swoich treści w internecie. Facebook ostatnio zmienił swoje sposoby udostępniania i Twoje treści nie są wyświetlane większości Twoich czytelników. To jest do bani. Zrobiłem wiele wykresów badających to i stwierdziłem, że tylko 5% moich fanów na Facebooku faktycznie widzi moje posty. Czy to nie jest horrendalne?! Jeśli chcę, aby odsetek ten wzrósł, będę musiał zapłacić kilka dużych dolarów za moje treści, aby być udostępniane. Mówimy tu o ponad 1000 dolarów dziennie.

Chociaż nadal dzielę się moimi przepisami z moimi fanami na Facebooku, wiem, że mój czas jest o wiele lepiej spędzony na dzieleniu się moimi przepisami na Pintereście. Dołącz do grupowych tablic, udostępniajcie sobie nawzajem swoje szpilki i po prostu bawcie się dobrze. Nawet firmy znalazły mój blog dzięki Pinterestowi. Szalone, prawda? Więc nie lekceważcie tego jackpota w zasięgu ręki! To wspaniały sposób na dzielenie się swoją niesamowitą zawartością bloga.

Uwielbiam ten niesamowicie pouczający artykuł z Love Grows Design Blog o tym, jak zwiększyć liczbę obserwujących na Pintereście. Tak wiele pomocnych wskazówek.

7) Bądź czysty i konsekwentny

Rozumiem przez to, że masz czystą, gładką stronę internetową - łatwą do czytania, nawigacji i odkrywania. Bałagan odwraca uwagę od treści. Jeśli Twój blog żywności jest Twoja kariera, to naprawdę nie ma sposobu wokół wyświetlania reklam. Ale staraj się trzymać je z boku i unikać wyskakujących okienek, jeśli możesz to kontrolować (czasami nie możesz)- te rujnują doświadczenie czytelnika.

Moja strona przeszła wiele zmian na przestrzeni lat. Zaczęłam ze słodką Lindsay z Purr Design w 2013 roku. Zrobiła kilka aktualizacji projektu na przestrzeni lat i bardzo polecam jej talent i usługi. Ona zaprojektowała moje logo! W 2018 roku uruchomiłem główny redesign z Southern Web, który jest również moim miesięcznym wsparciem technicznym. Jest tak wielu utalentowanych projektantów stron internetowych i pomocnych zespołów wsparcia technicznego. Zrób swoje badania, aby znaleźć dobre dopasowanie.

Jeśli chodzi o spójność? Dostać się na harmonogramie delegowania. Czy to jest delegowanie codziennie, 3 razy w tygodniu, raz w tygodniu. Jestem zapalonym czytelnikiem blogów siebie i wiedząc, kiedy spodziewać się nowego wpisu z moich ulubionych blogów sprawia, że łatwo jest śledzić.

8) Bądź prawdziwą osobą, a nie robotem

Czy można odnieść się do robota? A ja, jako czytelnik blogów, nie znajduję zainteresowania w czytaniu czegoś bez osobowości. Entuzjazm jest zaraźliwy, po wszystkim. Więc nie bój się trochę poszaleć! Pokaż swoim czytelnikom, że jesteś człowiekiem, tak jak oni. Mamy tendencję do przyciągania się do tych, którzy są tacy jak my.

Czasami trzeba się podzielić swoją wrażliwością. Zamiast dzielić się tylko wzlotami, bądź szczery w kwestii błędów, które popełniłeś. Jakie są Twoje ulubione cechy i indywidualne dziwactwa? Zilustruj je na swoim blogu poprzez swoje pisanie i spraw, aby Twoi czytelnicy poczuli się tak, jakby naprawdę Cię znali. Ludzie z natury są ciekawi, a pozwalając czytelnikom na poznanie choćby w małym stopniu autora bloga, mam wrażenie, że wszyscy możemy się naprawdę połączyć.

Oczywiście, w dzisiejszym świecie prywatność jest ważna, aby chronić siebie i bliskich. Dziel się tym, z czym czujesz się najbardziej komfortowo - nadal możesz być relatywny, nawet jeśli nie dzielisz się zdjęciami swoich dzieci czy domu. Wystarczy zrobić to, co przychodzi naturalnie do Ciebie.

9) Zarządzanie czasem

Coś, co jestem absolutnie straszne w, ale zostały zmuszone do poprawy. Trzymaj napięty kalendarz. Lista wszystko, co musisz zrobić, aby utrzymać się na szczycie harmonogramu, a następnie spędzić najwięcej czasu na to, co jest najważniejsze.

Nie siadaj do komputera bez planu.

Dla mnie? Tworzenie nowych treści jest najważniejsze, a nie konsumowanie innych treści tam. Staram się unikać gubienia się na Instagramie, bo to nie jest zdrowe dla mojej produktywności. Określ, co jest najważniejsze, a następnie poświęć na to najwięcej czasu.

10) Pracuj ciężej niż wszyscy, których znasz

Jeśli szukasz jednego prostego sposobu, aby zwiększyć swój blog następujące- przykro mi powiedzieć, że nie ma skrótu. Musisz wdrożyć wszystkie te wskazówki i trzeba to zrobić, pracując swój tyłek off.

Nie zamierzam słodzić. Blogowanie jest ciężka praca. Jesteś one-person-show. Pisarz, kucharz, fotograf, redaktor, odpowiedzi na pytania, social media mastermind, whiz komputer, szybki typer, i trzeba być to 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Food blogging jest najtrudniejszą rzeczą, jaką kiedykolwiek zrobiłem.

Wzrost bloga jest powolny, ale kiedy zaczniesz widzieć wzrost czytelnictwa, impet będzie budować i pisanie / interakcja staje się łatwiejsze. Więc trzymaj się tego i nie trać nadziei. Upewnij się, że robisz to z właściwych powodów, co pomoże Ci pozostać skupionym. Nie bądź sprzedawczykiem - łatwo jest zauważyć tych, którzy są w tym tylko dla pieniędzy. To trochę jak to, o czym mówiłem w końcówce #8. Bądź entuzjastyczny, bądź pasjonatem, bądź prawdziwy.

Dziękuję Ci bardzo za to, że tu jesteś! xo

Więcej porad dotyczących blogowania o jedzeniu

  • Jak założyć bloga o jedzeniu
  • Jak przekształciłam mój blog o jedzeniu w karierę
  • Jakość treści
  • Podstawy fotografii żywności

P: Czy masz jakieś wskazówki dotyczące rozwoju bloga kulinarnego?

Powiązane Przepisy

  • Jak założyć bloga o jedzeniu
  • Jak założyć bloga o jedzeniu
  • Jak założyć bloga o jedzeniu
  • Jak założyć bloga o jedzeniu


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę