Najlepsze porady na dobre samopoczucie w lecie

image

Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę


Wielu z nas będzie w tym roku przebywać na stażu, czy to w domu, czy w Wielkiej Brytanii. Miejmy nadzieję, że będziemy mieli cenną przerwę od rutyny i szansę na odpoczynek, podczas gdy my staramy się znaleźć nową "normalność", a ostatnie miesiące były stresujące i trudne pod wieloma względami (1).

Jest wiele rzeczy, których nie możemy teraz kontrolować na świecie. Ale wiem, że jedną rzeczą, którą możesz kontrolować jest to, jak i co jesz. Zdrowa dieta to nie jest dieta. To zdrowy sposób odżywiania się i przyjmowania stylu życia, który jest osiągalny i wspiera cię fizycznie, psychicznie i emocjonalnie. 

Kiedy dobrze dbamy o siebie, mamy większe szanse na dokonywanie zdrowszych wyborów żywieniowych i uzyskanie długotrwałego zdrowia i szczęścia. Tak więc chcę podzielić się z wami kilkoma wskazówkami, które pomogą wam i waszej rodzinie zachować zdrowie podczas tych letnich miesięcy.

Wykonuj te proste kroki przez całe lato, aby pomóc Ci poczuć się lepiej i utrzymać swoje cele zdrowotne na właściwej drodze, bez poczucia, że jesteś pozbawiony.

Śniadanie - zjedz pożywne śniadanie, takie jak owies owsiany, banan z orzechami i nasionami lub jajka, ponieważ dzięki nim będziesz dłużej pełniejszy. 

Owoce i warzywa - jedz dużo warzyw, aby utrzymać zdrowe trawienie, jak również napełnić cię więcej i będziesz jeść mniej żywności, która może być bardziej kaloryczna.

Woda - utrzymuj odpowiednie nawodnienie - może być zbyt łatwo zapomnieć o piciu wody, ale jest to naprawdę ważne zwłaszcza w ciepłą pogodę i jeśli pijesz alkohol. Jest to jedna prosta rzecz, którą można zrobić, aby zachować zdrowie i dobre samopoczucie 

Śpij. Upewnij się, że masz dość snu. Wiele osób lepiej śpi na wakacjach i w związku z tym czuje się o wiele lepiej. Jednak może to być kuszące mieć zbyt wiele późnych nocy. Tak więc, mieć wiele spokojnych nocy z dobrą książką i to zrobi ci moc dobra 

Wiem, że te wskazówki są bardzo proste, ale z mojego doświadczenia wynika, że często zapomina się o podstawowych zasadach. Kilka łatwych zmian, których się trzymasz, przyniesie więcej korzyści dla Twojego zdrowia niż drastyczne zmiany stylu życia, które trwają tylko tydzień lub dwa.

Jakiś przepis na inspirację dla ciebie:

Istnieje wiele pięknych przepisów, które zapewniają zdrowe odżywianie i smak świetnie, dzięki czemu można nadal dobrze jeść podczas nieobecności. Poniżej znajdują się pomysły na śniadania, przekąski, obiady i bardziej znaczące posiłki, które byłyby świetne do jedzenia na świeżym powietrzu. Idealne na lato. Dlaczego nie spędzić trochę czasu na planowaniu posiłków przed wyjazdem, tak, że jeśli jesteś z przyjaciółmi / rodziną zaangażować je również? 

Śniadaniowe pomysły, które cała rodzina będzie kochać

Jedzenie zdrowego śniadania naprawdę pomoże postawić cię na pozytywnej, zdrowej ścieżce i jesteś bardziej skłonny do wybierania zdrowszej żywności przez cały dzień, więc dlaczego nie spróbować:

Naleśniki, np. chlebek, bircher muesli, kaszka, koktajl śniadaniowy 

 


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę