Moje dziesięć najlepszych wskazówek, jak jeść ostrożnie

image

Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę


Każdy żyje w szybkim tempie. Wielu z nas je zbyt szybko, a jedzenie jest czasami przykręcane między spotkaniami, spotkaniami lub cokolwiek, co przechodzimy do następnego. 
Niewiele uwagi poświęca się często temu, co jemy. 

Jedzenie z rozwagą nie polega na ograniczaniu się - chodzi o to, by cieszyć się jedzeniem, które jesz. Nie musisz być w stanie przypominającym Zen, musisz tylko zwracać uwagę na to, co jesz. 

Korzyści z rozumnego jedzenia:

Zapobiega jedzeniu na auto pilotach i pozwala ciału powiedzieć, kiedy jesteś pełny. 

Poprawia trawienie i pomaga w odżywianiu organizmu, ponieważ powolne jedzenie daje ciału szansę na strawienie żywności.

Pomaga ci mniej jeść i schudnąć. Wiele osób, które szybko jeść często jeść więcej, ponieważ nie dał żołądka szansę wysłać wiadomość do mózgu, że są one pełne. Tak więc, jedzenie powoli oznacza, że przestajesz jeść, gdy jesteś pełny 

Lubisz i smakujesz jedzenie i dlatego zwiększa ono satysfakcję 

Sprawia, że czujesz się spokojniejszy i bardziej opanowany 

  • Upewnij się, że jesz, kiedy naprawdę jesteś głodny
  • Kiedy jesz posiłek, po prostu jedz. Nie wykonuj wielu zadań i nie rozpraszaj uwagi - wyłączaj telefon, telewizor
  • Nie jedz w podróży - usiądź przy stole do jedzenia, a gdy będziesz jadł przekąski, połóż je na talerzu 
  • Nie masz zbyt wiele jedzenia na talerzu
  • Jeść powoli, biorąc małe kąski, aby nie zaryglować jedzenia. 
  • Żuj każdą potrawę w ustach 20-30 razy (w zależności od pokarmu)
  • Zwróć uwagę na to, co jesz, żując każdy kęs, skupiając się na teksturze, kolorach, zapachach i smaku, abyś mógł docenić swoje jedzenie. 
  • Włóż swoje sztućce między usta.
  • Jeśli jesteś pełny, nie czuj się, jakbyś musiał zostawiać czysty talerz. Zawsze możesz zatrzymać resztki na inny raz
  • Jeśli to wszystko jest dla ciebie nowe - zaczęłabym jeść z pałeczkami przez co najmniej tydzień 

 


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę